Valimised on alati küsimus, kes Teie eest VÕITLEMA HAKKAVAD!

Kõige olulisem on öeldud pealikirjas, ent valijal peaks olema juurdepääs valitavale (võtab hõlmast) ja volinik peab olema võitlusvõimeline. Väga vanad inimesed enam pätistunud kinnisvara-arendajatele ja manipulatiivsetele kodanikele vastu seista ei suuda. Agressiivsus tuleb meie maal kasuks, sest komsomoli käest pole tegelikult võimu ära löödud. Ma olen korra kohalike omavalitsuste valimistel osalenud: 1999.aastal Ülenurme vallas. (Praegu on Ülenurmel Kambja vallaga leivad ühes kapis.) Vallas oli 3241 valijat nimekirja kantud, kellest pool tuli tookord valima. 40 kandidaadi seas moodustas Mõõdukate jaoks kogutud 32 häält 1/3 kogu nimekirjale antud häältest, lõpuks andis see 14. tulemuse, ent kuna nimekiri oli lühike ja omavalitsused alles hakkasid parteistuma, siis ei avaldanud see lihtsalt muljet võrreldes teistega, kes suutsid 20 inimese peale kõiki tuttavaid mobiliseerida. Minu ja Mõõdukate teed läksid lahku pärast Ants Serkiga vestlus Tartu linna haridusosakonnas: see erakond keeras ilmset käkki oma liikmetele. Ma siiski ei astunud teadlikult sotsialistlikku parteisse vaid mulle meeldis selle kirik-keset-küla joon, mis võinuks pretendeerida Eesti ühiskonna lepitamisele, mida ma juba 15 aastat ei usu enam. Mäletavasti ka Kaido Kama jt Parempoolsed liitusid selle erakonnaga. Lõpuks sai ka ilmseks, et vanal kaardiväel on ikka veel raskusi demokraatiaga ja sotsiaalsuse järel figureerib see sõna vaid propaganda ja moepärast.

 

Lisa kommentaar

